هزینه ساخت هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، از جمله هتل‌های لوکس و دارای سطح امکانات رفاهی مناسب در تهران است که برای مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است. این هتل علاوه‌ بر اتاق‌های مناسب، دارای امکانات رفاهی متعددی نظیر لابی بزرگ و جذاب، مرکز خرید، سالن ماساژ، رستوران، فست فود، آرایشگاه، سالن تنیس و غیره است. هتل اسپیناس پالاس ۲۰ طبقه دارد و دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت لوکس می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۹۴ در قسمت مرتفع سعادت آباد ساخته شد. اسپیناس به معنای اقامت گزیدن در منطقه خوش آب و هوا است و قرارگیری این هتل بر روی تپه، سبب می‌شود که مهمانان به‌ویژه در طبقات بالایی، شاهد منظره‌ای جذاب از تهران باشند. هزینه ساخت هتل اسپیناس پالاس با توجه به وسعت و امکانات آن بسیار بالا بوده و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های هتل‌سازی در ایران محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که گران‌ترین اتاق این هتل اسکای نام دارد که در زمان حضور رونالدو در ایران، برای اقامت او در نظر گرفته شد. این سوئیت ۲۵۰ متر دارد و در آخرین طبقه هتل است. همچنین اتاق خواب‌های جداگانه، اتاق مخصوص کار، سالن مجزا و جکوزی اختصاصی دارد.

جهت مشاوره و راهنمایی ساخت هتل و بازسازی هتل با شماره 02188689052 تماس بگیرید.

هزینه ساخت هتل اسپیناس پالاس

سرمایه گذاری در ساخت هتل، پولسازترین در صنعت گردشگری

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های موجود در ایران می‌باشد؛ که در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۴ با حضور معاون اول رئیس جمهور در نقطه‌ای خوش آب و هوا در تهران افتتاح گردید. این هتل معماری منحصر به فردی دارد و طراحی داخلی آن بسیار زیبا و لاکچری است. اسپیناس پالاس جزو هتل‌های تجملاتی به حساب می‌آید و به همین دلیل نیز هزینه ساخت آن بسیار بالا بوده است.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

هنگامی که در سفر به تهران به دنبال یک اقامتگاه خوب و لوکس هستید، می‌توانید هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کنید. این هتل بسیار مجلل است و در قسمت شمال غرب تهران، در ناحیه ای خوش آب و هوا در سعادت آباد قرار گرفته است. به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، هزینه ساخت هتل اسپیناس پالاس بسیار بالا بوده است. این هتل از یک سمت به کوه‌های شمال تهران وصل می‌شود و شما در زمان اقامت در این هتل، می‌توانید از هوای پاک و مطبوع کوه‌های البرز لذت ببرید. همچنین تماشای منظره بی‌نظیر کوهستان از محل اقامتتان روحتان را جلا می‌دهد. این هتل به بزرگراه یادگار امام وصل می‌گردد که دسترسی آسان به جاذبه‌هایی مثل پارک ژوراسیک، برج میلاد و نمایشگاه بین المللی تهران را فراهم می‌سازد؛ همچنین می‌توان از تاکسی هوایی برای رفتن از هتل به فرودگاه استفاده کرد.

جهت مشاوره و راهنمایی برای مراحل و شرایط اخذ مجوز تاسیس هتل با شماره 02188689052 تماس بگیرید.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

مالک هتل اسپیناس بالاس تهران

علی اصغر امیری مالک این هتل است؛ که نخستین هتل خود از مجموعه هتل‌های اسپیناس را در سال ۱۳۸۰ در گیلان افتتاح نمود. اعتقاد او این است که برای انجام کارهای بزرگ باید اندیشه‌های بزرگ داشت؛ بنابراین هتل اسپیناس آستارا هم امکانات رفاهی زیادی دارد به طوری که این هتل در بین دیگر هتل‌های مشهور، شهرت بیشتری پیدا کرده است.

 سال ساخت هتل اسپیناس پالاس

در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۴ لوکس‌ترین هتل مجموعه هتل‌های اسپیناس به نام هتل اسپیناس پالاس تهران در منطقه سعادت آباد در شمال غرب تهران افتتاح شد. ساخت این هتل در اردیبهشت سال 1390 استارت خورد و بیش از 4 سال به طول انجامید.

لابی هتل اسپیناس: فضایی مجلل و دلنشین

لابی هتل اسپیناس، به عنوان اولین مکانی که مهمانان با آن روبرو می‌شوند، نقشی کلیدی در ایجاد اولین برداشت از هتل ایفا می‌کند. طراحی مجلل و دلنشین لابی، ترکیبی از هنر، معماری و راحتی است که فضایی آرامش‌بخش و دعوت‌کننده را برای مهمانان فراهم می‌کند.

ویژگی‌های بارز لابی هتل اسپیناس:

  • طراحی مدرن و شیک: استفاده از خطوط ساده، رنگ‌های خنثی و متریال باکیفیت، فضایی مدرن و شیک را ایجاد کرده است.
  • نورپردازی هوشمند: نورپردازی دقیق و حساب‌شده، به ایجاد فضایی دلنشین و گرم کمک کرده و بر نقاط کانونی لابی تاکید می‌کند.
  • مبلمان راحت و لوکس: استفاده از مبلمان راحتی با روکش‌های باکیفیت، فضایی مناسب برای استراحت و گفتگو فراهم کرده است.
  • گیاهان طبیعی: استفاده از گیاهان طبیعی، به فضا طراوت و سرزندگی بخشیده و حس نزدیکی به طبیعت را القا می‌کند.
  • هنرهای تزئینی: آثار هنری زیبا و منحصر به فرد، به لابی هتل اسپیناس جلوه‌ای خاص و هنری بخشیده‌اند.
  • امکانات رفاهی: در برخی از هتل‌های اسپیناس، لابی علاوه بر فضایی برای استراحت، امکاناتی مانند کافی‌شاپ، کتابخانه و اینترنت بی‌سیم رایگان را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

 سال ساخت هتل اسپیناس پالاس

 کاربردهای متنوع لابی هتل؛ از انتظار تا تعامل

هزینه ساخت هتل اسپیناس بالاس

پروژه هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از پروژه‌های پیچیده و بزرگ هتل سازی بود که در ایران اجرا شد. این هتل طراحی مدرنی دارد و دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت است. البته اطلاعات دقیق کاملی از هزینه ساخت هتل اسپیناس پالاس در دسترس نیست.

هزینه ساخت هتل اسپیناس بالاس

معرفی انواع تیپ‌بندی اتاق‌های هتل

جمع‌بندی

هتل اسپیناس پالاس یک هتل مجلل در منطقه سعادت آباد تهران است که جزو مناطق خوش آب و هوای تهران به حساب می‌آید. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری دارد؛ بنابراین جزو محبوب‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود. طراحی این هتل ترکیبی از معماری معاصر و کلاسیک است. همچنین این هتل دارای امکانات و خدمات لوکس و متنوعی می باشد؛ که آن را جزو لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های تهران قرار داده است.